Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Viděl jsem vas tuhle v televizi, jak vas Kalousek setřel. Sice píšete ptakoviny, ale pořád je to výrazně lepší než váš verbální projev. R^

8 5
možnosti
PK

P56e46t90r 14K23o59l59á29ř

7. 5. 2015 16:16

Ve zprávách se o objevil jeden exot který měl přes panděro natažené triko s Putinem. Jinak ubohá stupidita pražského majdanu dělat bordel při pietě na Olšanech.

5 3
možnosti
VV

Driv mel svaz ceskoslovensko-sovetskeho pratelstvi na kazfem frühen rohu vitrinu s obrazky. Dnes je doba jina, nahrazuji je jisti blogeri.

8 2
možnosti
VK

Už ta fotka a popisek pod ní mě odradil od čtení. Sorry, ale já mám jenom jedny nervy.:-P

5 4
možnosti
PK

P58e62t11r 92K43o52l52á77ř

7. 5. 2015 16:17

Můžeš si zase stěžovat a žádat zrušení.

2 2
možnosti
Foto

Co se týče hodnocení zahraniční politiky USA tak jste ji zhodnotil celkem dobře.  V hodnocení zahraniční politiky Ruska se mýlíte.  V ničem za tou USA nezaostávají, jen mají méně použitelných zdrojů a tím i možností. 

Co se týče těch motorkářů, tak bych rád věřil tomu, že mají rádi stát a politiky stejně jako já ;-)

5 0
možnosti
Foto

Fuj!!! Že vám není hanba!8-oRvRvRv

16 5
možnosti
Foto

Ty fotky jsou moc pěkně udělané, tak proč by měla být autorovi hanba?

1 5
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2206x
Politolog se sympatiemi k Rusku. Zajímám se o globální politiku, geopolitiku, Rusko a postsovětský prostor, ale taky o celkové dění i aktuální témata.

Seznam rubrik